Obchodní podmínky

2014-08-28 14:33:54

Níže uvádíme obchodní podmínky platné pro nákup v internetovém obchodě www.moodoo.cz nebo www.moodoo.eu (prodávající), jehož provozovatelem je:

DDmen, s.r.o.
Litovelská 97/23
779 00 Olomouc
Czech Republic

Provozovna:
DDmen, s.r.o.
Cimburkova 369/16
130 00 Praha 3

IČO:25864831
DIČ:CZ25864831

(dále jen DDmen, s.r.o.)

Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (DDmen, s.r.o.) a jeho zákazníků (kupujících).

Jsme si jisti, že budete příjemně překvapeni a 100% spokojeni se svým nákupem.

Naše lampy jsou opravdu jedinečné. Jedná se o malá, ručně vyráběná umělecká díla. Prosím, kontaktujete nás, pokud máte nějaké dotazy nebo připomínky týkající se nákupu na info@moodoo.eu


Objednávka

Prodejní web www.moodoo.eu přináší kompletní seznam běžně dodávaného zboží. Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Zobrazovaná dostupnost zboží je orientační a pokud se momentální dostupnost liší od uvedené v detailu produktu, je o tomto kupující včas informován. 

Udávaná doba expedice se může prodloužit v závislosti na sezónních výkyvech vytíženosti skladu.

Zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku prostřednictvím webového formuláře odešle. Tato odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých, formuláře předepsaných, údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.


Doprava

Je povinností kupujícího před odesláním objednávky ověřit si cenu zboží včetně poplatků za dopravné apod. Přepravní poplatky jsou založeny na hmotnosti a vzdálenosti. Nejrychlejší a nejjednodušší způsob jak zjistit výši přepravních nákladů je vytvoření objednávky pomocí nákupního košíku, kde se automaticky vypočítá výše nákladů do více než 80-ti destinací po celém světě.

Pokud není uvedeno jinak, pro přepravu zboží využíváme služeb České pošty s.p nebo PPL v rámci naší země. 

Prioritní doprava:

2-5 dnů Česká republika
7 – 14 dní letecky do USA
5 - 10 dní letecky v rámci Evropy
10 – 16 dní letecky do Asie či Austrálie

Ekonomická doprava:

6 – 12 týdnů lodní dopravou do většiny zemí.


Lampy zasíláme kamkoliv, bez ohledu na to, jak daleko se zákazník nachází. Všechny lampy jsou dodávány přímo k vašim dveřím.

Poplatky za balení a manipulaci neúčtujeme!


Pojištění

MOODOO nabízí pojištění veškerého zboží. Výše pojistného činí 5% z uvedené ceny zboží (bez nákladů na přepravu a před zdaněním). Pojištění se vztahuje na výměnu nebo opravu všech poškozených částí.

Pokud se rozhodnete toto pojištění zásilky neuhradit, vezměte na vědomí, že MOODOO neodpovídá za zboží, které přijde poškozené. Všechno naše zboží je bezpečně a řádně zabaleno tak, aby přečkalo dlouhou přepravu bez poškození, nicméně se jedná o zboží, které je náchylné k poškození během přepravy.

Vámi objednanou zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem, protože na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel. V případě, že je obal poškozen (pomačkaný, roztrhaný, atd.), sepište s dopravcem formulář o poškození zásilky. Na argumenty dopravce o špatném zajištění zásilky neberte zřetel a trvejte na sepsání daného formuláře. Je to vaše právo a jeho povinnost.

Prodávající nese odpovědnost za zásilky do momentu předání přepravní společnosti. Po předání zásilek přepravní společnosti bude kupujícímu zaslán informační e-mail se sledovacím číslem a odkazem, na kterém je možné zásilku sledovat.

Všechny zásilky posíláme s úložní dobou 30 dní. V případě, že si zákazník v tomto termínu zásilku nevyzvedne, zásilka se automaticky vrací zpět k prodávajícímu. Pokud si kupující přeje poslat zásilku znovu, je nutné, aby uhradil nové poštovné.

V případě, že si kupující již nepřeje zásilku znovu poslat, upozorňujeme, že budeme po kupujícím vymáhat poštovné a náklady spojené s vyřízením objednávky.

Zrušení objednávky

Pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete spokojení se svým nákupem, kontaktujte www.moodoo.eu prostřednictvím e-mailu info@moodoo.eu a to nejpozději do 3 kalendářních dnů ode dne doručení zásilky. Uveďte prosím váš důvod pro zrušení objednávky. Při odstoupení je nutné uvést číslo faktury, účet kupujícího, na který mu bude poukázána částka.

Dodavatel posoudí stav vráceného zboží a oznámí kupujícímu stav.

  1. Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
  2. Zboží nesmí být použité nebo poškozené
  3. Zboží musí být kompletní včetně příslušenství
  4. Zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží zaslané na dobírku nebude akceptováno)
  5. Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část a to v termínu 30 dnů od data odstoupení
  6. Dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží

Pokud zboží přijde poškozené, podnikneme nezbytné kroky k nápravě a vaší spokojenosti. Pokud jste si zaplatili pojištění zásilky, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@moodoo.eu a to nejpozději do 3 kalendářních dnů ode dne přijetí zásilky, včetně fotografií poškozeného zboží. Pokud MOODOO vaší žádosti vyhoví, platí následující:

  1. Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
  2. Zboží nesmí být použité nebo poškozené
  3. Zboží musí být kompletní včetně příslušenství
  4. Zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží zaslané na dobírku nebude akceptováno)
  5. Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část a to v termínu 30 dnů od data odstoupení
  6. Dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží

Důležité upozornění

Vámi objednanou zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem, protože na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel. V případě, že je obal poškozen (pomačkaný, roztrhaný, atd.), sepište s dopravcem formulář o poškození zásilky. Na argumenty dopravce o špatném zajištění zásilky neberte zřetel a trvejte na sepsání daného formuláře. Je to vaše právo a jeho povinnost.


Reklamace

Odpovědnost na vady zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží a pokud není uvedeno jinak, je garantována 24měsíců. Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení dodavatele) bude toto zboží vyměněno za stejný kus.

K reklamačnímu řízení bude přijato jen takové zboží, které bude čisté, tak aby v posouzení reklamace nebránily obecné zásady hygieny.


Poškození zboží vlivem častého používání

Upozorňujeme také zákazníky, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené jeho častým používáním. Kratší životnost výrobku vlivem častého používání nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Děkujeme za pochopení.


Reklamační pokyny

Vámi objednanou zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem, v případě, že je obal poškozen (pomačkaný, roztrhaný, atd.), sepište s dopravcem formulář o poškození zásilky. Na argumenty dopravce o špatném zajištění zásilky neberte zřetel a trvejte na sepsání daného formuláře.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit prodávajícímu vznik škody bez zbytečného odkladu poté, co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zboží nebo vzniku škody na e-mailu: info@moodoo.eu s přiložením vyplněného reklamačního listu. Po obdržení výše uvedených skutečností, zahájíme reklamační řízení u dodavatele. Dodavatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Budeme Vás o rozhodnutí o reklamaci informovat nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření od dodavatele. Bohužel nejsme povinni přebírat odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.


Velkoobchod

Vezměte prosím na vědomí, že MOODOO prodává své zboží za velkoobchodní ceny pouze velkoodběratelům. Všechno naše zboží je určeno pro další prodej. Abyste se mohl stát naším velkoodběratelem musíte mít platné daňové identifikační číslo a objednat pokaždé minimálně 5 položek. Pokud jste začátečník a nemůžete naplnit všech 5 položek, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám nabídneme jiné podmínky.


Speciální objednávky:

Pokud potřebujete něco speciálního pro vaší společnost nebo na nějakou významnou akci, můžeme vám dodat vlastní designy nebo upravit některý z našich stávajících produktů tak, aby vyhovoval vašim specifickým potřebám. Jsme schopní zajistit takovou spolupráci, že budete informováni o každém kroku a budete tak mít možnost ujistit se, že vaše zadání odpovídá vašemu očekávání a představám. Tyto návrhy jsou zpoplatněny individuálně podle množství a náročnosti úprav.


Platba

MOODOO přijímá platby v českých korunách, eurech a amerických dolarech. Všechny objednávky jsou uhrazeny před jejich odesláním pomocí služby PayPal.


Ceny a cenové kategorie

Ceny uvedené na e-shopu jsou vždy aktuální a platné. U produktu je uváděna cena včetně DPH.


Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího.


Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2013. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Veškeré dotazy týkající se obchodních podmínek směrujte na info@moodoo.eu